INFORMACE O ZMĚNĚ ADRESY SÍDLA SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ MORAVY A SLEZSKA, z.s.

INFORMACE O ZMĚNĚ ADRESY SÍDLA SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ MORAVY A SLEZSKA, z.s.

                 Tisková zpráva ze dne 17.7.2017                                      
 

Nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Je tady pro vás Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

 

SOS MaS z.s. je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení,  o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy.

Do konce června sídlil SOS MaS, z.s. v centru Ostravy na Střelniční ulici č.75/8.
Z důvodu výpovědi z nájemní smlouvy nájemcem – Statutárním městem Ostrava z důvodu rekonstrukce domu, byl SOS MaS, z.s. nucen uzavřít novou nájemní smlouvu, kde bylo přemístěno sídlo organizace a poradna.

Nová adresa sídla organizace a poradny v Ostravě:

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska z.s.

Přemyslovců 832/50

709 00 OSTRAVA


Tel./fax : 596 111 252, 606 832 280

E-mail: ostrava@sos-msk.cz

 

 

Kontakt:

Marcela Reichelová, předsedkyně,                                                               ,
reichelova@sos-msk.cz, tel. 602 722 584

 

 

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s. je nezávislý, neziskový spolek, hájící zájmy spotřebitelů. Poskytuje základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, lhůtě k vyřízení reklamace nebo podmínkách odstoupení od kupní smlouvy nejen na internetovém serveru ww.sos-msk.cz, emailové adrese: poradna@sos-msk.cz nebo na poradenské lince 608 722 582, ale také ve svých poradnách, které provozuje v městech Moravskoslezského, Olomouckého, Zlínského, Pardubického, Libereckého, Ústeckého kraje. Kromě poradenství realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů a spolupracuje s řadou dalších neziskových organizací, které prosazují a obhajují práva a zájmy občanů.

 

 

Poradní dny :

 

Ostrava : Po: 13 – 17 hodin, Út: 14 - 17 hodin, Čt: 9 - 12 hodin, tel. 596 111 252

Bohumín : Čt: 14 – 16 hodin, každý druhý a čtvrtý čtvrtek v měsíci, tel. 605 801 362, 723 692 166   

Český Těšín : St: 13 – 17 hodin – každou první středu v měsíci, tel. 558 712 695, 723 692 166

Frenštát p.R. : St: 13 – 17 hodin – každou druhou středu v měsíci, tel. 556 833 270
Bruntál : St: 11.30 – 15.30 hodin – každou druhou středu v měsíci, tel.554 706 276, 723 692 166  

Nový Jičín : St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel. 556 768 309

Opava : St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel. 553 756 601

Frýdek–Místek : St: 12 – 16 hodin – každou čtvrtou středu v měsíci, tel. 723 692 166

Olomouc: Pá: 12 – 16 hodin – každý první pátek v měsíci, tel. 773 901 773

Hranice: St: 13 – 17 hodin – každou první středu v měsíci, tel. 581 828 560-1

Přerov : St: 13 – 17 hodin – každé úterý v měsíci, tel. 773 901 773

Jeseník: St: 13 – 17 – každý druhý čtvrtek v měsíci, tel. 772 623 536

Kroměříž: St: 13 – 17 hodin - každou druhou středu v měsíci, tel. 573 321 307, 773 901 773

Otrokovice: St: 13 – 17 hodin –po předcházející tel. dohodě, tel. 773 901 773

Uherské Hradiště: St.13 – 17 hodin každou třetí středu v měsíci, tel.572 525 655,773 901 773

Rožnov p.R.: Čt.12 – 16 hodin, každý čtvrtý čtvrtek v měsíci, tel. 571 661 111, 773 901 773

Valašské Meziříčí: Po: 13.–17 hodin – každé první pondělí v měsíci, tel.571 674 516
Pardubice: Čt.: 13 – 17 hodin – každý třetí čtvrtek v měsíci, tel.723 692 166, 466 335 630

Choceň: St: 12. – 16 hodin, - každou první středu v měsíci, tel. 606 382 280

Liberec: St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel.607 921 290

Děčín: Út: 13 – 17 hodin – každé čtvrté úterý v měsíci, tel. 607 922 405, 773 772 683

Praha:  konzultace po předcházející telefonické objednávce, tel. 606 382 280

 

E-mail pro spotřebitelské dotazy poradna@sos-msk.cz