Projekt Modulová výuka diagnostiky osobních aut na SŠPROOL
Dnem 1. 1. 2011 jsme zahájili realizaci projektu „ Modulová výuka diagnostiky osobních aut na SŠPROOL, zkráceně Autodiagnostika SŠPROOL, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.04/03.0049.
Smlouvu o realizaci grantového projektu v rámci globálního grantu „Zvyšování kvality ve vzdělávání" operačního programu „Vzdělávání pro konkurenceschopnost" spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR uzavřel Olomoucký kraj jako poskytovatel finanční podpory a Střední škola polytechnická, Olomouc, Rooseveltova 79 jako její příjemce a realizátor projektu. Celková délka projektu je 18 měsíců s termínem ukončení 30. 6. 2012.
Cílem projektu je zkvalitnit výuku technických předmětů prostřednictvím modulové výuky se zaměřením na diagnostiku osobních automobilů, čehož bude dosaženo modernizací výukových materiálů a pomůcek, inovací technického vybavení a vytvořením
e-learningového portálu. Modulová výuka se zaměřením na diagnostiku bude posilovat dovednosti žáků a pomůže k osvojení správných učebních návyků a moderních trendů a postupů výuky. Nedílnou součástí projektu bude důraz na enviromentální šetrné postupy, provázání praxe s teorií a přenos know-how od zaměstnavatelů.
Modulová výuka se zaměřením na diagnostiku inovuje výuku žáků a přispívá značným způsobem k posílení vazby mezi teorií a praxí. V rámci projektu budou vytvořeny nové učební texty a na zakoupeném diagnostickém přístroji budou mít žáci možnost v praxi si vyzkoušet nabyté znalosti.
Aktivity projektu:
- Vytvořit výukové materiály se zaměřením na diagnostiku osobních aut kopírující silnou poptávku ze stran trhu práce
- E-learningové výukové interaktivní rozhraní
- Vytvoření výukových modelů
- Inovované učební pomůcky - výukové panely pro diagnostiku osobních automobilů
- Proškolení pedagogů vpoužívání nových výukových pomůcek
- Evaluační mechanismy ověřující kvalitu nastavené výuky
Více na http://www.ssprool.cz/omto_AUTODG.html
Mgr. Tatjana Klimková
Střední škola polytechnická, Olomouc