Nápověda pro Portál občana
- Nemohu najít vyúčtování dotace
- Nevidím žádost, kterou chci vyúčtovat
- Jak si obnovit heslo po vypršení platnosti?
- Kde stáhnu manuál pro práci s Portálem pro komunikaci pro občany?
- Chyby při přihlašování do systému
- Nevím své heslo
- Nevím své uživatelské jméno
- V žádosti se předvyplňují chybné, nebo neaktuální osobní a kontaktní údaje
- Jaké technické vybavení budu potřebovat?
- Nevidím žádost pro zvolený Dotační program (titul)
- Je nějaký snazší a přímý vstup do portálu?
Nemohu najít vyúčtování dotace
Postup pro založení vyúčtování je v manuálu zde: https://www.olkraj.cz/download.html?id=96161
Pokud postupujete podle návodu a nevidíte tlačítko "Vyúčtování" kontaktujte technickou podporu
Nevidím žádost, kterou chci vyúčtovat
Pokud postupujete podle manuálu na vyúčtování dotace, ale v sekci "Moje formuláře" nevidíte dlaždici žádosti, kterou chci vyúčtovat, je velice pravděpodobné, že byla žádost podána v jiném uživatelském účtu.
Jak obnovit heslo po vypršení platnosti hesla?
Na přihlašovací stránce použijte odkaz "Zapomenuté heslo" , přes odkaz, který Vám dojde do Vaší emailové schránky si zadáte nové heslo
Kde stáhnu manuál pro práci s Portálem pro komunikaci pro občany?
Manuál stáhnete z této adresy: https://www.olkraj.cz/download.html?id=60559
Chyby při přihlašování do systému
Je důležité, aby přihlašovací jméno a heslo bylo stejné jako při registraci a to včetně velkých a malých písmen a mezer
Nevím své heslo
Pokud víte své uživatelské jméno použijte odkaz "Zapomenuté heslo" ,které naleznete titulní stránce portálu pod kolonkou "Heslo"
Nevím své uživatelské jméno
Pro obnovu uživatelského jména budete potřebovat jeden z těchto údajů: registrační e-mail, nebo PID již dříve podané žádosti nebo, jméno (IČO) a adresu registrované osoby
Kontaktujte technickou podporu na e-mailu dotace@olkraj.cz nebo na tel. + 420 585 508 457
Sdělte, zda chcete zaslat pouze uživatelské jméno, nebo i vygenerovat nové heslo.
Předvyplněné údaje o žadateli jsou neaktuální, nebo chybné
Předvyplněné údaje se přebírají z registrace, změnu lze udělat pouze přes linku technické podpory. V rozpracovaných žádostech se údaje zobrazí automaticky po jejich aktualizaci.
Jaké technické vybavení budu potřebovat?
K přístupu by měl stačit jakýkoli operační systém a internetový prohlížeč. Testováno na:
- OS Windows 10- prohlížeče, IE10, Edge, Firefox, Chrome, Opera
- OS Android - prohlížeče Chrome, Firefox
Nevidím žádost pro zvolený Dotační program (titul)
Žádosti se zpřístupňují nejpozději v den začátku přijímání žádostí
Je nějaký snazší a přímý vstup do portálu?
Do portálu Komunikace pro občany vstoupíte přes https://olkraj.cz/portal
Technická podpora:
Primárně prosím požívejte e-mail: dotace@olkraj.cz
V naléhavých případech volejte na tel. + 420 585 508 457
Poslední změna 21. 02. 2024 07:29:03