10_01_02 Podpora významných aktivit v oblasti zdravotnictví (příjem žádostí 28.3. – 4. 4. 2025)

Název

10_01_02_Podpora významných aktivit v oblasti zdravotnictví

Anotace Obecným účelem dotačního titulu je podpora akcí/projektů, významných svým rozsahem, obsahem nebo přínosem, pořádaných na území Olomouckého kraje nebo pro obyvatele Olomouckého kraje. Do výše max. 300 tis. Kč mohou být podpořeny významné výchovné a vzdělávací aktivity učené široké veřejnosti, zaměřené na zlepšování informovanosti o zdravém způsobu života a o prevenci v oblasti zdraví (dotaci lze použít na organizační zajištění akcí/projektů, např. na pronájem prostor a techniky pro realizaci akce, výdaje na dopravu materiálu a techniky, propagaci akce/projektu a další nezbytné výdaje). Částkou 300 tis. Kč lze podpořit akce/projekty zaměřené na zlepšování zdravotního stavu dětí se zdravotním či kombinovaným postižením včetně neurologického pomocí speciálních rehabilitací nehrazených z veřejného zdravotního pojištění, poskytovaných dětem z Olomouckého kraje, přičemž každé dítě může být zařazeno pouze do jednoho projektu podporovaného Olomouckým krajem, rehabilitace musí probíhat v Olomouckém kraji a musí být poskytovány pouze odborně způsobilými osobami (poskytovatelem zdravotních služeb, který je držitelem oprávnění k poskytování zdravotních služeb v příslušném oboru zdravotní péče na území Olomouckého kraje, nebo držitelem příslušného certifikátu). Částkou max. 150 tis. Kč může být podpořena organizace odborných kongresů a konferencí v různých oblastech zdravotnictví. Dotaci lze použít např. na pronájem prostor a techniky pro realizaci akce, dopravu materiálu, propagaci akce, tlumočení a další výdaje související výhradně s organizačním zajištěním odborné části akce. Dotaci nelze použít na zajištění doprovodného a zábavného programu nesouvisejícího s odborným zaměřením akce. Dotaci lze použít výhradně na samotnou realizaci akce/projektu, nikoli na projektový záměr.
Termín příjmu žádostí 28. 3. 2025 - 4. 4. 2025
Způsob podání žádosti Žadatelé se do systému RAP přihlašují pomocí svého uživatelského jména a hesla, případně prostřednictvím elektronické identifikace. Žadatelé vyplní a odešlou svou žádost v systému RAP, včetně povinných příloh. Žadatelé si následně stáhnou soubor PDF s podanou žádostí (odeslanými soubory) opatřenou PID (čárovým kódem) a ve stanovené lhůtě ji doručí poskytovateli elektronicky datovou schránkou žadatele do datové schránky ID: qiabfmf
Oprávnění žadatelé Žadatelem může být: - fyzická osoba podnikající (která dosáhne nejpozději v den podání žádosti o dotaci 18 let, nemá omezenou svéprávnost dle § 55 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má sídlo či provozovnu na území Olomouckého kraje, nebo má sídlo či provozovnu mimo území Olomouckého kraje, ale výstupy navrhované akce/činnosti budou realizovány v územním obvodu Olomouckého kraje, případně budou propagovat Olomoucký kraj mimo jeho územní působnost). - právnická osoba (jejímž předmětem činnosti je poskytování služeb souvisejících s ochranou a podporou zdraví včetně podpory specifických skupin obyvatelstva a jejich rodin, a jejíž sídlo či provozovna se nachází v územním obvodu Olomouckého kraje, nebo jejímž předmětem činnosti je poskytování služeb souvisejících s ochranou a podporou zdraví včetně podpory specifických skupin obyvatelstva a jejich rodin, a jejíž sídlo ani provozovna se nenachází v územním obvodu Olomouckého kraje, ale výstupy navrhované akce/činnosti budou realizovány v územním obvodu Olomouckého kraje, případně budou propagovat Olomoucký kraj mimo jeho územní působnost.) Žadatelem nemůže být: PO kraje, státu obec, dobrovolný svazek obcí fyzická osoba nepodnikající
Termín semináře 25. 2. 2025, 13:00 hod
Místo semináře jednací místnost 10p., budova RCO
Pravidla Pravidla DT_10_01_02.pdf
Žádost vzor Vzorová žádost DT_10_01_02.pdf
RAP – podání žádosti
Technická podpora dotace@olkraj.cz

Ukončený dotační program/titul

RAP – vyúčtování
Vzor závěrečné zprávy

Kontakty

Iveta Stránská

referent dotačních programů

  • Odbor zdravotnictví
  • oddělení zdravotní péče