08_04_Podpora infrastruktury sociální služeb na území Olomouckého kraje II. (příjem žádostí: 22. 7. – 29.7.2024)

Název

08_04_PODPORA INFRASTRUKTURY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA ÚZEMÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE II.

Anotace Obecným účelem vyhlášeného dotačního programu 08_04_Podpora infrastruktury sociálních služeb na území Olomouckého kraje II. je podpora projektů investičního charakteru do infrastruktury sociálních služeb za účelem zvyšování kvality materiálně-technických podmínek pro jejich poskytování.
Termín příjmu žádostí od 22.07.2024 do 29.07.2024 do 12:00 hodin
Způsob podání žádosti Žadatelé se do systému RAP přihlašují pomocí svého uživatelského jména a hesla, případně prostřednictvím elektronické identifikace (například použitím elektronického občanského průkazu, bankovní identity, NIA ID a jiné). Žadatelé vyplní a odešlou svou žádost v systému RAP, včetně povinných příloh, žadatelé, kteří budou odesílat žádost dle bodu a) – e) si následně stáhnou soubor PDF s podanou žádostí (odeslanými soubory) opatřenou PID (čárovým kódem) a ve stanovené lhůtě ji doručí poskytovateli následujícím způsobem: a) elektronicky emailem se zaručeným nebo kvalifikovaným elektronickým podpisem žadatele v souladu s čl. 3 část A odst. 7 na adresu: posta@olkraj.cz. Tento způsob podání žádosti mohou použít žadatelé všech právních forem, mimo obcí a příspěvkových organizací, S každým žadatelem, který podal žádost tímto způsobem, bude Smlouva uzavírána elektronicky – viz čl. 1, odst. 15 nebo b) elektronicky datovou schránkou žadatele do datové schránky ID: qiabfmf se zaručeným nebo kvalifikovaným elektronickým podpisem v souladu s čl. 3 část A odst. 7. Tento způsob podání žádosti mohou použít žadatelé všech právních forem, povinné pro obce a příspěvkové organizace, S každým žadatelem, který podal žádost tímto způsobem, bude Smlouva uzavírána elektronicky – viz čl. 1, odst. 15, nebo c) elektronicky datovou schránkou žadatele do datové schránky ID: qiabfmf. Tento způsob podání žádosti mohou použít žadatelé, kteří nejsou veřejnoprávní podepisující, nebo d) osobním doručením nebo zasláním jednoho vytištěného a podepsaného originálu žádosti v listinné podobě na podatelnu Krajského úřadu Olomouckého kraje, Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc. Tento způsob podání žádosti mohou použít žadatelé, kteří jsou pouze fyzické osoby nepodnikající, nebo e) zasláním elektronicky emailem na adresu: posta@olkraj.cz – sken žádosti ve formátu PDF, která byla vytištěna, podepsána a následně naskenována. V případě schválení dotace je nutné originál žádosti o dotaci s vlastnoručním podpisem doložit poskytovateli nejpozději v den, kdy je poskytovateli doručena oboustranně podepsaná Smlouva. Nedoloží-li žadatel originál žádosti nejpozději v den doručení oboustranně podepsané Smlouvy poskytovateli, Smlouva zaniká. Tento způsob podání žádosti mohou použít žadatelé, kteří jsou pouze fyzické osoby nepodnikající. nebo elektronicky prostřednictvím systému RAP s využitím elektronického podepsání v RAP. Tento způsob podání žádosti mohou použít žadatelé, kteří nejsou veřejnoprávními podepisujícími. Žádost a odesílané dokumenty budou žadatelem podepsány zaručeným nebo kvalifikovaným elektronickým podpisem.
Oprávnění žadatelé Žadatelem může být pouze právnická osoba: která je registrovaným poskytovatelem pobytových, terénních nebo ambulantních sociálních služeb (dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) s místem poskytování v územním obvodu Olomouckého kraje.
Termín semináře 2024-06-18 15:16
Místo semináře
Pravidla Pravidla DP 08_04_ Podpora infrastr.soc.služeb na území OK II..pdf
Vzory smluv Vzor 5 - Vzorová veřejnoprávní smlouva na AKCI_práv. osoba - 2024.pdf
Žádost vzor Žádost o programovou dotaci DP 08_04.pdf
RAP – podání žádosti https://www.olkraj.cz/portal/
Technická podpora dotace@olkraj.cz

Ukončený dotační program/titul

RAP – vyúčtování https://www.olkraj.cz/portal/
Vzor závěrečné zprávy
Vzor závěrečné zprávy DP 08_04.pdf

Kontakty

Ing. Michaela Miklendová

ekonom, rozpočtář

  • Odbor sociálních věcí
  • oddělení financování sociálních služeb